divendres, de febrer 02, 2007

Ja fan l'amarrament


Ja m’estàn fent l’amarrament Vaig comprar el pis sobre plano i curiosament l’amarrament també. Una estranya aluminosi ha destruït les palanques del Port del Garraf i el Club ha tingut que vendre amarraments per finançar els treballs de reconstrucció. Jo m’he beneficiat de la iniciativa i ja en tinc un. Curiosament és un dels que ara esta encara apilat a la vora. La grua posarà unes palanques flotants de teca i alumini. Suposo que ho fan per a que estem preparats per quan arribi el desglaçament global, o per si el canvi climàtic fa que apareguin marees al Mediterrani. Per cert, avui m’han dit que el triangular window with handle esta quasi posat. L’odissea va obligar a discutir amb el mecànic la forma de posar-ho. Em va dir, sense ni llegir les instruccions, que no cabia i em volia convèncer que els de l’astillé Suec s’havien equivocat. Em va costar molt que acceptes fer el que deien els suecs. Els llatins som més llestos que ningú....