dilluns, de juny 25, 2007

Només falta pintar la patent


Ja fa dujes setmanes que els vaig dir que pintessin la patent. La primera em van dir que hi havia cua, que calia esperar al següent dilluns. Al cap de 15 dies, quan encara no ho havien fet, em van comunicar que ja estava tot llest, però no hi havia lloc al varadero. En definitiva excuses de mal pagador, no volen deixar perdre un client, però assumeixen més feina de la que poden fer. En aquesta època tothom prepara el vaixell per les vacances, i jo com un giri, he fet el mateix. Sembla mentida. Sóc massa experimentat per fer aquestes tonteries. En tot cas, espero que ho facin abans de salpar, i si no rascaré jo mateix el fons des de l’aigua i durant les vacances no hi haurà temps que s’enganxin algues perquè no penso parar. Portaré al peli de tripulant. Realment és un repte. No ha navegat mai i es diu peli per “pelirojo”. Així risc de mareig i de cremades. Però no ho crec. Es un noi eixerit i esportiu. Quan arribem a Menorca ja dominarà el vaixell. Aquest any penso fer Garraf-Fornells si no hi ha risc de tramuntana. Si en hi ha, aniré pel Sud. Desprès cap a Sardenya, Sicilia i les Eoliques.

3 comentaris:

marta ha dit...

ràpid canvies a un peli per l'altre veig... A veure si el peli junior és tant bon mariner com el peli senior...

Joan ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Joan ha dit...

Al tornar et faré la comparació. A veure si aquest també s'enganxa a la Zodiac. Per cert, ja m'han pintat la patent, però el "mestre pintor", malgrat estar avisat no em canviava el zinc. Sort que ahir al tornar de Madrid vaig passar pel Garraf (High Wind) i ho vaig poder arreglar (el vaig comprar i canviar jo mateix, és clar)