dimecres, de febrer 09, 2011

Arca de Noè


Aquest matí no he anat a treballar. M'he aixecat d'hora com cada dia, però en lloc de caminar cap a la feina he agafat el cotxe per anar a Garraf. He col·locat la balsa, els extintors i les armilles revisades. Tranquil·lament he esperat l'arribada del tècnic que m'ha instal·lat l'AIS i m'ha portat una radio VHF portàtil amb una bateria de liti caríssima d'un sol ús que es veu que ara cal per la revisió. El temps ha passat volant.



L'amic de l'arca de Noè ja té la feina molt avançada. Fa mesos que esta repassant el buc de fusta i ara sembla que ja esta a punt de d'envernissar. Aviat hi podrà seguir vivint. De ben seguir que no hi ha deixat de viure.

Jo segueixo sense pintar. Tot esta previst per la setmana del 14. Ahir m'ho va confirmar el pintor. De tota manera em temo el pitjor. A Port Ginesta, avui deien que el travel-lift de Garraf esta en reparació. Esperem que sigui una falsa alarma.

2 comentaris:

Pol ha dit...

Has vist aquesta marca de vaixell?
També de fusta i d'alta qualitat!

http://www.enavigo.hr/en/

Molt bon bloc.

Joan ha dit...

Sembla molt interessant aquest vaixell croata de fusta. Hi han fins i tot grans esposes. No el coneixia. Celebro que t'agradi el blog.