diumenge, de març 08, 2009

L'ànode


Aquest divendres vaig fer una suspensió per netejar el casc del Tempura. Curiosament estava bastant net, i al passar-li l'esponja queia la poca patent que quedava. Sort que en Jairo em va ajudar, va netejar l'hèlice que era una veritable musclera i li va donar una ma de patent on estava quasi absent. Justament al treure les canailles i els musclos vàrem veure que l'ànode estava fluix. Per apretar-ho calia treure l'hèlice i no ens vàrem atrevir. Així , el proper dijous el tornarem a aixecar i en Xavi, el mecanic, fara la feina. Aquesta suspensió em recorda l'acudit de l'aragonés que li van preguntar ¿con qué quieres el huevo? - ¡ con otro !

2 comentaris:

Carlos Ramos i Solà ha dit...

Si em permets un consell, jo la hèlix no la pintaria amb patent, simplement la faria polir i deixar-la tant lluent com es pugui, el bronze mata el "caracolillo"

Joan ha dit...

Benvolgut Carlos,

Gràcies. De fet no es va pintar amb patent sinó amb un altre cosa. Però seguiré el teu consell.

Joan Gené