dimecres, de juliol 29, 2009

Tancat per Vacances


El darrer cap de setmana laborable el vaig passar a Roses a casa del meu germà. Ens vàrem banyar, vam beure cervesa i vam menjar un peix molt fresc. També hi va haver temps per passejar pel port esportiu i descobrir el Niebla. Un vaixell clàssic i espectacular. Com que no duia càmera vaig fer una foto amb el iphone i aqui la he penjada. Desprès a Garraf vaig descobrir que aquest vaixell pertany a un suiss que col·lecciona vaixells clàssics. La majoria són a Palamos. Malgrat la seva aparença clàssica aquest vaixell esta fet de nou a Anglaterra emprant uns plànols antics. És molt més maco que a la foto. Val la pena anar a Roses per veure'l. Jo en canvi tiraré avall. He perdut l'opció de Tunissia i obviament ha guanyat la proposta conservadora de la meva dona d'anar a l Cabo de Gata. Pasaré per Formentera (tonight, tonight,...) i si puc faré la "dolentereia" de saltar al Nord d'Africa. Bones vacances a tots