dilluns, de maig 02, 2011

Fotos de la regata de La Petrolera

 En Mariano i jo mateix a la cinquena fila
 El Tempura davant d'aquest gran Hanse blau arrissat
El tempura segueix davant del Hanse blau i apareix al primer pla aquest vaixell vermell

Aquestes són les fotos de la Petrolera en les que surt el Tempura. En ambdues és al centre la imatge amb el logo de Hallberg Rassy a la vela, una especie de gran R en un vaixell blanc amb una línia blava i la patent també blava. Llàstima que aquest vent fort només ens va ajudar a sortir. Desprès va desaparèixer totalment i només quatre vaixells vàren conseguir arribar-

Són molt més glamuroses les regates d'Antigua que ens mostren la Taru i l'Alex a la seva web i les imatges de quant estan navegant amb el Sojana.

També aprofito el post per felicitar a en Joan Sol per l'editorial que li va dedicar el diari Avui al seu blog El Mar és el Camí el passat dissabte. Un merescut reconeixement al líder dels blogaires nàutics.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Moltes gràcies, Joan!

Però, si em permets una petita correcció, no era ben bé un editorial. Era un article d'opinió de la Sílvia Soler. "El mar és el camí" encara no és tan famós com Wikileaks, però tot arribarà! En qualsevol cas també em va fer molta il·lusió.

Una abraçada i que continuïs gaudint d'aquestes fantàstiques navegades a bord del "Tempura".

Joan ha dit...

Jo vaig veure que era un article important a la primera plana. Felicitats. És molt difícil cimpetir amb el protagonisme de Bin Laden o de Mouriño.

Una abraçada.